Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування воріт з офіційним представником «АЛЮТЕХ».
Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.
Рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування гаражних і промислових воріт:
- не рідше 1 разу на рік;
- не рідше 1 разу на 3 місяці, якщо ворота експлуатуються в особливих умовах. Наприклад, у приміщеннях з підвищеною вологістю або в регіонах із суворим кліматом (високі вітрові навантаження, негативні температури понад 6 місяців на рік). До особливих умов експлуатації також відноситься інтенсивне використання (більш 5 разів на день).
Додатково рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування:
- після закінчення будівельних робіт у приміщенні, де встановлені ворота;
- через три місяці після монтажу виробу.
Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.
Своєчасне сервісне обслуговування ролетної системи є обов'язковою умовою забезпечення її високих споживчих властивостей.
Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на його сервісне обслуговування з офіційним представником ТОВ «Алютех‑К».
Технічне обслуговування й ремонт ролет повинні виконуватися фахівцями сервісної служби із застосуванням тільки оригінальних запасних частин і комплектувальних.
Сервісне обслуговування необхідно проводити не рідше 1 разу на рік. Якщо виріб експлуатується в особливих умовах (у разі тривалого впливу високих або низьких температур, підвищеної запиленості й тощо), то не рідше 1 разу на півріччя. А також після завершення оздоблювальних робіт, якщо ролети встановлювалися в процесі будівництва або ремонту об'єкта.
Фахівці сервісної служби перевіряють такі вузли й механізми:
- ролетне полотно;
- короб;
- шини напрямні;
- вал;
- підвіс полотна;
- привід;
- ролики;
- консолі, кришки й тощо.
З повним переліком регламентних робіт технічного обслуговування можна ознайомитися у відповідних документах:
- «Посібник з експлуатації ролетних систем з ручним керуванням»;
- «Посібник з експлуатації ролетних систем з ручним керуванням».
За результатами регламентних робіт замовнику може бути наданий список деталей і вузлів, що підлягають заміні. Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.
Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.
Технічний огляд і обслуговування виробів здійснюються відповідно до встановленого переліку регламентних робіт.
Сервісне обслуговування виконується майстрами організації, що виконувала встановлення воріт. Фахівці офіційних представників ТОВ «Алютех‑К» знають конструкцію виробів, правила складання й монтажу. Вони пройшли навчання з техніки виконання робіт і інструктаж з техніки безпеки.
Перше сервісне обслуговування необхідно проводити через три місяці після встановлення виробу. Надалі - не рідше 1 разу на рік. У разі особливих умовах експлуатації - не рідше 1 разу на три місяці. До особливих умов експлуатації відносяться:
- в'їзди на території і стоянки з інтенсивністю використання воріт понад 30 циклів на день;
- регіони з високими вітровими навантаженнями, тривалим - понад б місяців - періодом впливу негативних температур.
Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування автоматики з офіційним представником «АЛЮТЕХ».
Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.
Рекомендуємо проводити планове сервісне обслуговування не рідше одного разу на 6 місяців.
Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.
Заповніть форму, щоб отримати безкоштовну консультацію від професіоналів.