Сервісне обслуговування

Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування воріт з офіційним представником «АЛЮТЕХ».

Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.

Рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування гаражних і промислових воріт:

  • не рідше 1 разу на рік;
  • не рідше 1 разу на 3 місяці, якщо ворота експлуатуються в особливих умовах. Наприклад, у приміщеннях з підвищеною вологістю або в регіонах із суворим кліматом (високі вітрові навантаження, негативні температури понад 6 місяців на рік). До особливих умов експлуатації також відноситься інтенсивне використання (більш 5 разів на день).

Додатково рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування:

  • після закінчення будівельних робіт у приміщенні, де встановлені ворота;
  • через три місяці після монтажу виробу.

Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.


Переваги сервісних центрів ТОВ «Алютех‑К»
Кваліфіковані майстри
Сервісна підтримка
Постали питання?

Заповніть форму, щоб отримати безкоштовну консультацію від професіоналів.

Дякую за вашу заявку

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Розрахувати
Розрахувати
Розрахувати
Розрахувати