Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування воріт з офіційним представником «АЛЮТЕХ».
Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.
Рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування гаражних і промислових воріт:
- не рідше 1 разу на рік;
- не рідше 1 разу на 3 місяці, якщо ворота експлуатуються в особливих умовах. Наприклад, у приміщеннях з підвищеною вологістю або в регіонах із суворим кліматом (високі вітрові навантаження, негативні температури понад 6 місяців на рік). До особливих умов експлуатації також відноситься інтенсивне використання (більш 5 разів на день).
Додатково рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування:
- після закінчення будівельних робіт у приміщенні, де встановлені ворота;
- через три місяці після монтажу виробу.
Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.
Заповніть форму, щоб отримати безкоштовну консультацію від професіоналів.
Дякую за вашу заявку
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
