Сервісне обслуговування

Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування воріт з офіційним представником «АЛЮТЕХ».

Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.

Рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування гаражних і промислових воріт:

  • не рідше 1 разу на рік;
  • не рідше 1 разу на 3 місяці, якщо ворота експлуатуються в особливих умовах. Наприклад, у приміщеннях з підвищеною вологістю або в регіонах із суворим кліматом (високі вітрові навантаження, негативні температури понад 6 місяців на рік). До особливих умов експлуатації також відноситься інтенсивне використання (більш 5 разів на день).

Додатково рекомендуємо виконувати сервісне обслуговування:

  • після закінчення будівельних робіт у приміщенні, де встановлені ворота;
  • через три місяці після монтажу виробу.

Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.


Своєчасне сервісне обслуговування ролетної системи є обов'язковою умовою забезпечення її високих споживчих властивостей.

Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на його сервісне обслуговування з офіційним представником ТОВ «Алютех‑К».

Технічне обслуговування й ремонт ролет повинні виконуватися фахівцями сервісної служби із застосуванням тільки оригінальних запасних частин і комплектувальних.

Сервісне обслуговування необхідно проводити не рідше 1 разу на рік. Якщо виріб експлуатується в особливих умовах (у разі тривалого впливу високих або низьких температур, підвищеної запиленості й тощо), то не рідше 1 разу на півріччя. А також після завершення оздоблювальних робіт, якщо ролети встановлювалися в процесі будівництва або ремонту об'єкта.

Фахівці сервісної служби перевіряють такі вузли й механізми:

  • ролетне полотно;
  • короб;
  • шини напрямні;
  • вал;
  • підвіс полотна;
  • привід;
  • ролики;
  • консолі, кришки й тощо.

З повним переліком регламентних робіт технічного обслуговування можна ознайомитися у відповідних документах:

За результатами регламентних робіт замовнику може бути наданий список деталей і вузлів, що підлягають заміні. Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.

Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.


Технічний огляд і обслуговування виробів здійснюються відповідно до встановленого переліку регламентних робіт.

Сервісне обслуговування виконується майстрами організації, що виконувала встановлення воріт. Фахівці офіційних представників ТОВ «Алютех‑К» знають конструкцію виробів, правила складання й монтажу. Вони пройшли навчання з техніки виконання робіт і інструктаж з техніки безпеки.

Перше сервісне обслуговування необхідно проводити через три місяці після встановлення виробу. Надалі - не рідше 1 разу на рік. У разі особливих умовах експлуатації - не рідше 1 разу на три місяці. До особливих умов експлуатації відносяться:

  • в'їзди на території і стоянки з інтенсивністю використання воріт понад 30 циклів на день;
  • регіони з високими вітровими навантаженнями, тривалим - понад б місяців - періодом впливу негативних температур.

Після монтажу й приймання виробу рекомендуємо укласти договір на сервісне обслуговування автоматики з офіційним представником «АЛЮТЕХ».

Пам’ятайте: сервісне обслуговування обходиться значно дешевше, ніж ремонт.

Рекомендуємо проводити планове сервісне обслуговування не рідше одного разу на 6 місяців.

Про кожне планове сервісне (технічне) обслуговування повинна бути зроблена відмітка в паспорті виробу.


Переваги сервісних центрів ТОВ «Алютех‑К»
Кваліфіковані майстри
Сервісна підтримка
Постали питання?

Заповніть форму, щоб отримати безкоштовну консультацію від професіоналів.

Дякую за вашу заявку

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Ви з Львова?
Розрахувати
Розрахувати
Розрахувати
Розрахувати