-
Як захистити тамбур від протягів і дощу на стиках обшивки?
Під час замовлення перевантажувального тамбура ALUTECH DH з обшивкою профільованим листом або сендвіч-панеллю до стандартного комплекту постачання входять нащілинники примикання до стіни, відливи з боків майданчика, куточки обрамлення стиків даху і стін. Ці елементи надійно захищають від протягів і опадів.
-
Який гарантійний термін герметизатора ALUTECH DSF?
Гарантійний термін герметизатора прорізу з складаною рамою ALUTECH DSF становить 2 роки з моменту передачі виробу замовнику або з дати виготовлення, якщо дата передачі невідома.
Загальний термін експлуатації продукту необмежений і залежить від умов використання.
Постійний контроль якості на усіх етапах виготовлення - від закупівлі сировини і матеріалів до вихідного моніторингу готових виробів - дозволяє випускати продукцію стабільно високої якості.
-
Наскільки глибоко апарель зрівняльної платформи ALUTECH TL повинна розміщуватися в кузові транспортного засобу?
Для безпечного руху по зрівняльній платформі апарель повинна заходити в кузов транспортного засобу на 80-100 мм і спиратися на нього по всій своїй ширині.
Для зручності позиціонування з боків висувної апарелі є спеціальні пази, що означають мінімальний необхідний захід в кузов.
Щоб уникнути зісковзування апарелі з кузова через відкочування транспортного засобу, рекомендується використовувати спеціальні упори.
-
Чи дозволено проводити навантажувально-розвантажувальні роботи при вимкненому живленні зрівняльної платформи?
Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт при вимкненому живленні категорично заборонене. Вимикання живлення призводить до блокування гідравлічної системи, внаслідок чого платформа не підлаштовується під перепади висоти кузова транспортного засобу під час проїзду навантажувача. Вагові навантаження при вимкненому живленні можуть стати причиною пошкодження обладнання.
У разі раптового припинення постачання електроенергії, а також після вимикання живлення платформи необхідно розблоковувати гідравлічну систему вручну. Для цього треба встановити перемикач на блоці керування в положення "I" і натиснути кнопку піднімання платформи.
Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт на зрівняльній платформі в складеному стані заборонено, оскільки це може призвести до виходу обладнання з ладу.
-
У яких випадках рекомендується установка тамбура не під прямим кутом до будівлі?
Під час проектування перевантажувальної рампи слід враховувати, що довжина майданчика, необхідна для маневру і паркування вантажівки, має бути вдвічі більше довжини вантажівки із запасом в два метри. Більшість автопоїздів з причепом мають обмеження по довжині 18 м. Таким чином, для вантажівки завдовжки 18 м необхідно передбачити вільний простір перед рампою завдовжки 38 м.
У разі, коли цей простір обмежений, організувати робочий процес дозволяє монтаж перевантажувального тамбура під кутом.
-
Як правильно підібрати герметизатор прорізу?
Під час підбирання герметизатора прорізу тенту з складаною рамою ALUTECH DSF належить:
- Переконатися, що проріз для воріт менше замовленого розміру герметизатора. Максимальні розміри прорізу мають бути менше замовлених розмірів герметизатора по ширині щонайменше на 90 мм, по висоті - щонайменше на 45 мм.
- Враховувати наявність козирка або навісного даху в місці монтажу. У разі неправильного паркування вантажівки передня частина рами герметизатора складається і трохи піднімається. Відстань від даху герметизатора до навісу повинна становити не менше 150 мм (для герметизатора з глибиною 600 мм).
- Зіставити габарити транспортного засобу з розмірами прорізу. Візьміть до уваги, що оптимальне нахльостування тентів на кузов автомобіля повинно складати 150-200 мм.
Детальнішу інформацію щодо підбирання герметизатора прорізу і перевантажувального обладнання ALUTECH ви можете знайти в каталозі технічних рішень.
-
У чому відмінність зрівняльних платформ з поворотною і висувною апареллю?
Головна відмінність між зрівняльними платформами ALUTECH серій SL і TL полягає в механізмі висунення апарелі.
Платформи з поворотною апареллю є оптимальним рішенням, яке задовольняє стандартним вимогам виконання навантажувально-розвантажувальних робіт. Поворотна апарель компенсує відстань між рівнем навантажувальної рампи і кузовом вантажівки. Проте поворотний механізм не дозволяє регулювати відстань, на яку апарель заходить в кузов авто.
Платформи з телескопічною апареллю дозволяють здійснити точніше позиціонування апарелі в кузові автомобіля за рахунок того, що рівень висування регулюється безпосередньо оператором.
Крім того, як додаткову опцію можливо укомплектувати платформи висувною апареллю завдовжки 1000 мм (стандартно - 500 мм), що дозволить здійснювати завантаження залізничного транспорту і вантажівок з бічним паркуванням.
-
Чи не протікають стики між сендвіч-панелями на даху тамбура?
Перевантажувальний тамбур ALUTECH DH з обшивкою сендвіч-панелями забезпечує відмінну герметизацію і теплоізоляцію перевантажувального поста. Захищає персонал і техніку від впливу атмосферних опадів і інших несприятливих погодних умов.
На дах тамбура зверху сендвіч-панелей додатково встановлюється профільований лист, що виключає попадання води всередину приміщення в місцях з'єднання панелей.
Також відведення опадів забезпечують нахил даху тамбура вперед на 5° і ринва в стандартній комплектації.
-
Як захистити приміщення і кузов автомобіля від попадання всередину дощової води при вантаженні-розвантаженні?
Конструкція герметизатора прорізу ALUTECH DSF в стандартному виконанні забезпечує ефективний захист вантажу і персоналу від несприятливих погодних умов:
- ухил верхнього перекриття під кутом 10° вперед запобігає скупчуванню опадів;
- передні профілі з ринвами, що виступають, забезпечують відведення води з боків конструкції.
-
Чи існують обмеження допустимого навантаження на зрівняльну платформу залежно від типу навантажувального засобу?
Максимально допустиме навантаження на зрівняльні платформи ALUTECH серій SL і TL становить 60 кН (6 тонн). При цьому під час експлуатації зрівняльної платформи в місцях руху коліс навантажувача можуть утворюватися невеликі вм'ятини. Подібна деформація є допустимою відповідно до граничних значень, вказаних у стандарті EN 1398, і не впливає на працездатність виробу.
Проте використання навантажувальних засобів з колесами невеликого розміру або з жорсткого матеріалу веде до збільшення точкового навантаження. Щоб уникнути серйозної деформації зрівняльної платформи, слід дотримуватися обмежень щодо допустимого навантаження залежно від типу навантажувача.
-
Чи можлива установка декількох перевантажувальних тамбурів впритул один до одного?
Перевантажувальні тамбури можна встановити впритул один до одного. Проте під час одночасного паркування вантажівок до сусідніх постів таке рішення може створити труднощі для персоналу складу і перевізника з відчиненням дверей кузова і кабіни. Тому під час проектування рекомендується передбачити відстань між осями перевантажувальних постів не менше 4000 мм. Це забезпечить безперешкодне і комфортне відчинення дверей кузова вантажівки, а також дверей кабіни для вільного доступу до неї водія.
Детальнішу інформацію ви зможете знайти в каталозі технічних рішень.
-
Який розмір герметизатора краще всього підійде для обслуговування єврофури?
Ефективність роботи герметизатора прорізу залежить від того, наскільки правильно підібрані його розміри, які визначаються, виходячи з габаритів експлуатованих транспортних засобів.
Для об’єктів, на яких обслуговуються тільки вантажівки типу «єврофура», підходить герметизатор ALUTECH DSF з такими характеристиками:
- висота — 3400 мм;
- ширина — 3400 мм;
- глибина — 600 мм;
- висота верхнього тенту — 1000 мм;
- ширина бічних тентів — 600 мм.
Це рішення забезпечить герметизацію прорізу і ефективний захист вантажу від несприятливих умов.
-
Яка сталь використовується для виготовлення зрівняльних платформ?
Для виготовлення платформ використовуються гарячекатані листи із сталі марки Ст3сп з сочевичним рифленням згідно ГОСТ 8568-77. Ст3сп - конструкційна вуглецева сталь, яка широко застосовується в елементах зварних і незварних конструкцій і несних деталей.
За хімічним складом і фізичним та механічним властивостям сталь Ст3сп аналогічна сталі з європейським маркуванням S235.
-
Яка гідравлічна олива застосовується в зрівняльних платформах?
У базовій комплектації платформи поставляються з гідравлічною оливою Renolin B HVI ISO VG 22, яка розрахована на використання за температури довкілля до - 15 °С. Для регіонів з холодним кліматом можлива заправка гідростанцій низькотемпературною оливою Renolin MR 310 HVLPD 15, що дозволяє експлуатувати платформи за температури повітря до - 40 °С.
Гідравлічні оливи Renolin виготовляються німецьким концерном FUCHS і гарантують безвідмовну роботу обладнання в різних кліматичних умовах.
ТОВ «Алютех‑К» поставляє оригінальні оливи Renolin для сервісного обслуговування платформ. Також Ви можете придбати необхідну оливу в офіційних дистриб'юторів концерну FUCHS.
-
Що таке посилювальна тяга і навіщо вона потрібна?
Посилювальна тяга є додатковим елементом системи безпеки зрівняльної платформи з поворотною апареллю ALUTECH SL.
У разі несанкціонованого від'їзду транспортного засобу, коли на платформі розташований навантажувач, місця кріплень опорної балки і передня частина приямка зазнають украй високі навантаження. Посилювальна тяга з’єднує опорну балку і задню частину платформи, за рахунок чого частина навантаження переноситься на задню стінку приямка.
Подібне рішення забезпечує збереження конструкції платформи і мінімізує ризик руйнування приямка. Таким чином, конструкція платформи ALUTECH SL гарантує максимальну безпеку навіть в екстрених ситуаціях.
Ми проконсультуємо вас з будь-якого питання про продукцію «АЛЮТЕХ»